čtvrtek 18. srpna 2016

NĚCO JAKO PROFIL




[PROFIL BLOGERKY]


Kdo jsem?
Na tuhle otázku hledám odpověď celých těch patnáct let, co jsem na tomhle světě a abych pravdu řekla, ve svém pátrání jsem za tu dobu dvakrát moc nepokročila. Ale přece jen, žiju sama se sebou už nějaký ten pátek, a za tu dobu jsem se stihla z alespoň malé části poznat - a tu malou část vám teď ve zkratce představím, ať máte trochu představu o tom, kdo je ta osoba, která vlastní tuhle knihami nacpanou stránku.

Na pravém boku stránky jste si už mohli přečíst, že se přezdívám Momo a je mi patnáct (což jsem ostatně zmínila i v tomto článku). Sama nevím, jak přesně jsem k tomuto jménu přišla, jisté však je, že se mi líbilo natolik, že jsem se rozhodla udělat z něj svoje internetové jméno. Už od malička jsem milovala knihy a příběhy obecně, a to mi zůstalo do dnes. Tenhle blog je můj první knižní, před ním jsem však vystřídala velké množství všelijakých deníčků, které jsem postupně opouštěla a následně se k nim vracela a zase na ně zapomínala, až jsem se rozhodla zkusit zase něco jiného, a usadila se tady.
Blogování miluju - baví mě vlastnit si svůj drobný kousek internetu, který si můžu upravovat podle svých představit a vybudovat si z něj svůj druhý domov.
Nejsem ten typ, co by psal vyloženě jen o jedné věci, takže i když je tenhle blog určený primárně na témata spjatá s knihami, postupem času, až se tu trochu rozkoukám (nemyslím jen na tomto blogu, ale celkově na blogspotu - všechny svoje předchozí stránky jsem vedla pouze na blog.cz), budete tu moct najít i články z jiných okruhů, než jen z těch knižních. 

Dobře, od blogů se přesuňme ke mě. Už víte, jakou mám přizdívku, kolik mi je a z toho "profilu" na pravém boku i tak nějak přibližně co mám ráda. Já toho mám vlastně ráda docela dost, a taky docela dost toho ráda nemám -jenže  kdybych měla psát o věcech, které nemám ráda, začalo by se to tady podobat spíš názorovému článku, než mému profilu. Takže spíš k tomu, co ráda mám. Knihy. Samozřejmě knihy. Miluju příběhy, které ukrývají, miluju vůni knížek, miluju knihkupectví a antikváriaty a tak nějak všechno, co s knihami souvisí.
Pak také vesmír - vesmír mě neuvěřitelně moc fascinuje, vydržela bych celou noc sedět a dívat se na hvězdy a uvažovat nad nekonečnem, o tom, jak malá vlastně jsem a o tom, co se skrývá a neskrývá za hranicemi naší oproti celém vesmíru nepatrné galaxie.
Dál ráda jezdím hromadnou dopravou - baví mě pozorovat lidi a sama se sebou polemizovat o jejich osudech a životech. Mám ráda bouřky, protože u nich se nejlíp usíná, potom také podzim a mnohem radši mám noc než den. Nemůžu taky říct, že bych byla vyloženě vědecký typ, ale baví mě chemie, časové paradoxy, konspirační teorie a podobné věci.

Dost často o sobě přemýšlím nebo píšu ve třetí osobě, toužím po zdánlivě obyčejných věcech, jako je tancování v dešti, usínání venku pod hvězdami, sesbírání všech výtisků Jany Eyrové, cestování po zemích severní Evropy (především Islandu) a psaní mnohovrstevnatého a komplikovaného a tlustého románu s obrovským množstvím postav po kavárnách nad několika hrnky kávy denně.

V povahovém testu mi vyšlo, že jsem INTJ, což znamená, že jsem introvert, co upřednostňuje myšlenky a teorie, naopak však dobře pracuje s čísly (haha.) a víc se spoléhá na svůj úsudek než na vnímání a cítění a tak podobně. Ten test jsem si vyplňovala spíš pro legraci, a nerada bych se spoléhala pouze na psychologické testy. Pravda je, že já sama z toho výsledku dvakrát moc chytrá nejsem, no. Navíc bych neřekla, že mě ta definice na sto procent vystihuje, protože i když jsem v duši introvert, mám svoje extrovertní chvilky a občas se nespoléhám jen a jen na mozek. Ale to jen tak, kdyby vás to zajímalo.

[NA DOKONČENÍ PROFILU SE PRACUJE]


Žádné komentáře:

Okomentovat